Saturday, April 14, 2007
Si Empunya Sedang Kesakitan..
Lagi kangen Malang, jadi pengen posting pake bahsa jawatimuran.. monggo! :)

Musibah tenan!! Wis rong minggu iki kupingku loro buanget,, nyut2 gak karuan.. masyaAlloh, bener2 awakku lagi diuji Gusti.


Pertamane mung senut2 sithik rampung renang,, pancene tak jarno ae, paling mengko rak mari dhewe. eeh, nggak waras2.. senut2 terus, opo maneh lek tangi bubuk. aduh, kenopo yo, pikirku..

Akhire, Ayana ngajak nang dokter, ben ndhang waras jare. Aku yo wis gak kuwat ngrasakno lorone, wis kepingin njedhug2 sirahku nang tembok.. Pas sampek dokter umum, diprikso mek sedhilut, terus dinehi antibiotik (gag takombe lah.. ), obat tetes karo asam mefenamat. Opo maneh, aku durung entuk halangan mulai januari, lak malah tambah wedi tah aku ngombe obat2an.. tapi mergane wis gak tahan karo lorone, ya wis akhire aku ngombe obat penghilang rasa sakite. Gak opo2 wis, sing penting Lillahi Ta'ala, sing maringi sehat Gusti Alloh kok.

Tapi wis telung dino, kok sik gag waras yoh, endi Ayana wis mulai kethok setres ngurusi garwane sing ayu dhewe iki,, akhire aku njaluk dipriksano nang sepesialis ae. pokoke cepet waras ndhang aku iso masak karo mberesi omah sing wis gag karu2an. Tapi pas aku ndhelok resepe dokter THT, sing seko jenenge wis profesor, PhD, ternyata resepe podho ae karo dokter umum, cuma beda pabrikane ae, golek sing larang paling yo? Uuuh..

Tenan, wis seminggu kupingku sik pancet cekot2 koyok wong vertigo (padahal aku yo durung tau.. hehehe). Aku wis nggak kober lapo2, mek ning tempat tidur thok. Ayana wis semakin setres ngurusi bojone, padahal nang kantore lagi akeh gawean, tapi yo sik disempat2no ngurusi aku. aku ngroso bersalah banget karo Ayana, tapi yo piye maneh,, aku isih kelaran banget.

Akhire aku pindah dokter, nggolek seken opinien (huahahahaha..). Ternyata, doktere ngandhani nek ning saluran kuping tengahku ono bisul, pantesan ae aku ngelu, puyeng, nggliyeng gak karuan. akhire kupingku diresiki, dinehi salep terus disteril rong dino. dinehi obat ketoprofen karo antibiotik maneh. soale aku wis kepingin waras, antibiotike akhire takombe. Alhamdulillah, nyut2e wis rodo ilang,,







tapi....






lorone pindah nang weteng. ternyata maag-ku gag kuat karo ketoprofen. waduh, aku mules2 gag karuan, nganti njengking, njungkir, njempalik ngerasakno lorone wetengku. Moso nek arep bubuk, sewengi kudu kekeselen nangis nahan loro kuping karo weteng dhisik, baru iso bubuk jam 4 isuk.. Wis koyo wong arep lairan (padahal aku yo durung tau lairan.. ). Aku tambah bingung, ngroso bersalah banget karo Ayana, dheweke tambah repot. Nyuwun duka njih, Ayana..
Akhire aku mbalik maneh ning dokter maneh, dinehi plantacid. Alhamdulillah, saiki loroku wis arep mari. Mugo2 cepet waras terus nggak usah ngrasakno loro koyok ngono maneh. Amin.



Rangkuman (terutama buat yang nggak mudeng tulisan di atas)
1. Suami saya baik
2. Suami saya baik sekali
3. Suami saya sangat baik sekali
4. Jangan pernah menyalahgunakan cottonbuds, pakaliah seperlunya, kalo perlu harus dengan resep dokter
5. Sakit telinga itu lebih kejam daripada sakit panu!
6. Saya sudah balik dari Jogja, tapi diserang otalgia akut! terpaksa laporan mudiknya menyusul..




Happy Weekend everyone!

Labels: ,

posted by intanariestya at 9:28 AM | Permalink |


4 Comments:


  • At 8:46 AM, Blogger nYam

    kok iso barengan yo? mau bengi kupingku loro tenan. mbendol. ketoke dicokot nyamuk. saiki migren gara-gara kekeselen bar buwuh.  
  • At 9:50 AM, Blogger Luky

    Weleh intan....rumangsaku lagi maca penjebar semangat utawa jaya baya...ha.ha.ha...
    Piye umpama awakmu mbuka blog maneh sing isine nggawe basa jawa wae...tujuane lak yo apik, nguri-nguri budaya jawa ngono lho Tan...
    Pis...kanggo Bulik Intan.  
  • At 10:03 AM, Blogger Evy

    saya termasuk yg gak mudeng:p
    duhh ngeliat intan dan suami jadi pgn cepet2 kumpul sm abg:(  
  • At 5:58 AM, Anonymous Anonymous

    From the moment the first Mercedes-Benz CLS four-door "coupe" was introduced to the public, other German luxury automakers hit the drafting board. According to the German auto experts at AutoBild, Audi is just over a year away from unleashing its own cleverly packaged sedan.
    carwadontester981